Last visit was: It is currently Wed Sep 08, 2010 6:49 pm

All times are UTC + 2 hours

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 459 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Next
Author Message
 Post subject: Re: SE HIT! SFIV på Dragon's Lair
PostPosted: Mon Sep 28, 2009 12:28 am 
Man of Passion
Man of Passion

Jag spelar mer än gärna SF3 och SF4 nu på fredag, även imorgon måndag är det tänkt. Någon som vill ha en match om bäst Ryu i Stockholm (SF4)?

[21:35] <+Hejdlond> Var tvungen att SKRUBBA din stick för att få bort skiten som satt i skruvarna till topplåten :)
[21:36] <+Hejdlond> Now that's a first

Offline Profile  

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 12:39 am 
Disciple of satZ
Disciple of satZ

Xbox Live Gamertag: I Skatan I
Jag tror fan JAG har bäst Ryu i Sthlm!

Offline Profile  

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 9:58 am 
Low-tier whore
Low-tier whore

MainstreetNuki2nd wrote:
Jag tror fan JAG har bäst Ryu i Sthlm!

this calls for an epic challange!

Pro-tip från randomtant på DL: "Kasta mer såna där, då kanske han ger upp!"

Offline Profile  

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 1:06 pm 
such is life
such is life

Skatan så länge du gayar andra karaktärer och tror saker om dig själv i st eller sf4 så är det ok. Jag och mina boys låter sånt gå undan. Det finns fler exempel på liknande scenarion i 3s med andra vars namn jag undviker att nämna.

Men nu har du gett dig in i fel lek. Igen. Och den här gången vill jag inte se några dumma minnesförluster.

Ryu mirror i sf4. Sätt ett pris på en först till vad du vill. Sätt ett bra pris för om du vill komma med påståenden som den du "tror" om så bör du kunna backa upp ditt påstående. Annars. Sluta. Allt under 1000:- är inte acceptabelt. Du får välja fritt, ft1, 10, 100 vadsomhelst.

Den som är bäst räds ingen. Och i sthlm har du skatan MER att oroa dig för än massa live spelare och jag vet inte vad.

Ett stort skämt är vad din ryu är :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:!

But then again... What do I know? 8)

People choose their character based on their ideal self, this is how they want the world to perceive them. Guys that play female characters... are either gay or want to be girls or for some reason they want to control the vagina somehow or they want to become it.

Offline Profile  

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 1:16 pm 
the man to kill
the man to kill

jag är bäst wrote:
nu har du gett dig in i fel lek...

Ett stort skämt är vad din ryu är :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:!

oh snap, that crackle be popped

Offline Profile  

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 1:36 pm 
One True Style
One True Style

Xbox Live Gamertag: RafaelOdz
lol vart kom det där ifrån

Offline Profile  

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 2:18 pm 
Disciple of satZ
Disciple of satZ

Omed du är redan skyldig mig 200kr, kanske borde betala dom innan du försöker sätta upp nya bets? (Tack Shinjin för $$$!)

Offline Profile  

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 7:15 pm 
Man of Passion
Man of Passion

Eftersom ingen kom och utmanade min Ryu idag så anser jag mig ha vunnit på WO.

[21:35] <+Hejdlond> Var tvungen att SKRUBBA din stick för att få bort skiten som satt i skruvarna till topplåten :)
[21:36] <+Hejdlond> Now that's a first

Offline Profile  

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 7:39 pm 
such is life
such is life

rofl skatan! om du vore man nog att dyka upp på dl idag när jag o bob väntade på dig så skulle du få din veckopeng.

såattee... dyk upp så får du dina pengar. Men glöm inte. Du är liten på jorden så bli inte stor i orden.

People choose their character based on their ideal self, this is how they want the world to perceive them. Guys that play female characters... are either gay or want to be girls or for some reason they want to control the vagina somehow or they want to become it.

Offline Profile  

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 8:06 pm 
Disciple of satZ
Disciple of satZ

Jag kom inte för jag ringde bubblan och han skulle inte dit, Leo var i skolan och skulle inte dit afaik.
Raffe var på IRC så han var inte heller där, Bob hade ringt mig och jag försökte ringa upp honom säkert 5-6 ggr men det gick inte så det fanns inget som sade att någon faktiskt var på DL.
Eftersom jag måste åka ganska långt så kändes det inte värt om jag inte visste att det skulle vara någon där.

Desstom Omed, det är du som feltolkar saker som vanligt så lägg ned dina "Du är ingenting"-fasoner som du gillar att hålla på med hela tiden. Jag har ingenting emot dig, men om du har något emot mig så är det bättre om du säger det till mig personligen istället för att insinuera saker som bara kan leda till missförstånd.

Offline Profile  

PostPosted: Mon Sep 28, 2009 9:52 pm 
such is life
such is life

Minnesförlust efter minnesförlust.

Jag saknar min bugning + hälsning. Du vet vad jag tycker om dig men visst, jag kan ta upp det en gång till framför dig i framtiden. Om du seriöst, på fullt allvar, tror att jag feltolkar något är du, än en gång, ute och cyklar. Vi gör så här;

Vi börjar med bugningen och hälsningen så går vi vidare därifrån. Tycker du det låter rimligt?

Och det är obegripligt för mig hur du får för dig saker som att det jag skriver kan leda till missförstånd. Men iaf, steg ett, bugningen + hälsningen. Sedan kan jag förklara till dig vad steg 2 är om du vill imorgon på dl!?

Men jag tycker att vi tar en sak i taget. Annars kan det gå för fort för dig. Så pm;a när du känner att du har förstått vad steg 1 innebär eller meddela mig imorgon. Jag lär vara på DL med Bob då. Och niklas, du är _INGENTING_ när du tror dumma saker. Men det är sant. Jag måste visa mer hänsyn till ditt minne. Så där kanske du har en poäng i att jag är för elak.

Offline Profile  

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 1:19 am 
Medlem
Medlem

Xbox Live Gamertag: pxls
jag är bäst wrote:
bla bla bla

Image

Offline Profile  

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 5:41 pm 
Disciple of satZ
Disciple of satZ

Jag och Bubblan skall till DL imorgon för SFIV-action, så om någon annan vill så är det bara att komma. Vi kanske kan få upp ett par stationer iaf?
Vet att det kommer Tekken-spelare också!
Kommer vara där från 14~15 -> 22.

Offline Profile  

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 10:17 pm 
Medlem
Medlem

Xbox Live Gamertag: colpants
Jag kanske kommer in imorrn om jag har tid. Antar att det är PS3 som gäller så det är onödigt att ta med 360-stick?

Offline Profile  

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 10:41 pm 
Medlem
Medlem

numme wrote:
Jag kanske kommer in imorrn om jag har tid. Antar att det är PS3 som gäller så det är onödigt att ta med 360-stick?

Detta undrar jag med. Kan inte ta med min 360 för den fick RLOD och jag har inte fått en ny än :(

Men vore ju skönt ifall nån hade en 360. Har aldrig fått spela på min TE sticka på DL för alla har bara ps3or med sig hela tiden :p

Jag tror hur som helst att jag kan komma in dit runt 15~ vore skoj!

Offline Profile  

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 11:03 pm 
Medlem
Medlem

pixels wrote:
numme wrote:

Detta undrar jag med. Kan inte ta med min 360 för den fick RLOD och jag har inte fått en ny än :(

Men vore ju skönt ifall nån hade en 360. Har aldrig fått spela på min TE sticka på DL för alla har bara ps3or med sig hela tiden :p

Om jag är hemma och har orken så kanske jag kan ta med min, men det är så jobbigt att koppla ur hela setupen hemma :)

Annars kan vi säkert låna sticks, brukar ju inte vara problem med det.

Offline Profile  

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 11:31 pm 
Medlem
Medlem

numme wrote:
pixels wrote:
numme wrote:

Om jag är hemma och har orken så kanske jag kan ta med min, men det är så jobbigt att koppla ur hela setupen hemma :)

Annars kan vi säkert låna sticks, brukar ju inte vara problem med det.

Sant. Så länge det inte är Yagami eller Pett0rs sticks :P de är svåra att vänja sig vid.

Offline Profile  

PostPosted: Tue Sep 29, 2009 11:59 pm 
Medlem
Medlem

jag veeet leos sticka är hemsk :)

CvS2 är bästa spelet, 3s är #2

Offline Profile  

PostPosted: Wed Sep 30, 2009 8:32 am 
Low-tier whore
Low-tier whore

wtf, HRAP är ju superstandard, ofta man bangar!

Offline Profile  

PostPosted: Wed Sep 30, 2009 12:18 pm 
Medlem
Medlem

Yagami wrote:
wtf, HRAP är ju superstandard, ofta man bangar!

Den förvirrade mig av någon anledning när jag mötte Amirs sagat så jag skyller hela förlusten på den nu ;)

Offline Profile  

PostPosted: Wed Sep 30, 2009 1:12 pm 
Medlem
Medlem

Jag förlorade också med den. Måste ju finnas ett samband där ;)

Offline Profile  

PostPosted: Wed Sep 30, 2009 2:16 pm 
Medlem
Medlem

numme wrote:
Jag förlorade också med den. Måste ju finnas ett samband där ;)

Ja absolut. Det kan ju inte vara så att Sagat äter Blanka >_>

edit: Ska börjar röra mig mot DL strax så hoppas vi ses där allihopa!

edit2: GG's gott folk. Måste träna vidare med Blanka och försöka komma på ett vettigt sätt att handskas med Yagamis 'Sim X_x

Offline Profile  

PostPosted: Thu Oct 01, 2009 12:01 am 
Medlem
Medlem

gg's idag! spontant känner jag att det gick ok med boxer, dock så missar jag för många combos. ska bli lite training mode innan nästa ranbat :)

Offline Profile  

PostPosted: Thu Oct 01, 2009 10:16 am 
Dr. satZ
Dr. satZ

Ifall det oftast spelas på PS3 och ni vill kunna spela på 360 så råder jag er att ta med er en 360. Hela konceptet med LD är att alla ska bidra så gott de kan. Man kan inte bara komma ner och förvänta sig att man ska kunna få spela. Vi är flera som tar med oss egen utrusning dit flera gånger i veckan och man ska undvika att hamna i en situation där vissa bidrar och andra blir så kallade leechers. Sådant sticker tillslut i ögonen på folk och kan skapa osämja. Det är viktigt att alla blir förstådda med att var enda medlem, gammal som ny, är LightDash. Och att LD blir vad vi själva väljer att göra det till. Det finns inget stort organ som handlar i det dolda som försöker styra upp saker utan vi är ett gäng spelare som gillar fightingspel :).

Så jag råder er som spelar SFIV på 360 att snacka ihop er sinsemellan så ni kanske kan turas om med vem som tar med sig en 360. För det är betydligt roligare att spela på sin egen stick right? =). Sedan är det bra att spelet spelas på både PS3 och 360 för annars kan folk lätthänt känna sig uteslutna.

Puss gossar (och guzzar jao!)

*EDIT* PS. Numme!!! Gillade frillan och att du hade skäggstubb. Fett nice! Mer sådant @ future plz!

/ JFK

And that's when I give more

Offline Profile  

PostPosted: Thu Oct 01, 2009 11:50 am 
Medlem
Medlem

JFK wrote:
Ifall det oftast spelas på PS3 och ni vill kunna spela på 360 så råder jag er att ta med er en 360. Hela konceptet med LD är att alla ska bidra så gott de kan. Man kan inte bara komma ner och förvänta sig att man ska kunna få spela. Vi är flera som tar med oss egen utrusning dit flera gånger i veckan och man ska undvika att hamna i en situation där vissa bidrar och andra blir så kallade leechers. Sådant sticker tillslut i ögonen på folk och kan skapa osämja. Det är viktigt att alla blir förstådda med att var enda medlem, gammal som ny, är LightDash. Och att LD blir vad vi själva väljer att göra det till. Det finns inget stort organ som handlar i det dolda som försöker styra upp saker utan vi är ett gäng spelare som gillar fightingspel :).

Så jag råder er som spelar SFIV på 360 att snacka ihop er sinsemellan så ni kanske kan turas om med vem som tar med sig en 360. För det är betydligt roligare att spela på sin egen stick right? =). Sedan är det bra att spelet spelas på både PS3 och 360 för annars kan folk lätthänt känna sig uteslutna.

Puss gossar (och guzzar jao!)

*EDIT* PS. Numme!!! Gillade frillan och att du hade skäggstubb. Fett nice! Mer sådant @ future plz!

/ JFK

Jo du har förstås rätt. Jag har varit på den lata sidan eftersom jag vet att andra har orkat ta med sig, men samtidigt så är det ju lika jobbigt för dom. Det blir till att börja ta med sig den nu. Speciellt när jag äntligen betalat medlemsavgift på DL istället för dagspass varje gång :)

Min flickvän blir upprörd när jag får massor bra kommentarer om skägget. Hon hatar det. Men tack, man blir ju sugen på att ha det 4 evah :D

Offline Profile  

PostPosted: Thu Oct 01, 2009 12:19 pm 
Low-tier whore
Low-tier whore

skit i tjejen, det är skägget som gäller

Offline Profile  

PostPosted: Thu Oct 01, 2009 1:03 pm 
Medlem
Medlem

Är det några som ska in till DL idag? Jag skulle gärna spela lite SF IV ifall det finns några där. Kan komma in runt 16.00 eller nåt sånt. 15.00 kanske. Annars får jag väl hålla mig tills morgondagens ranbat. Min 360 är i Frankfurt och blir reparerad så jag har abstinens T_T

Offline Profile  

PostPosted: Thu Oct 01, 2009 9:12 pm 
Disciple of satZ
Disciple of satZ

pixels wrote:
Är det några som ska in till DL idag? Jag skulle gärna spela lite SF IV ifall det finns några där. Kan komma in runt 16.00 eller nåt sånt. 15.00 kanske. Annars får jag väl hålla mig tills morgondagens ranbat. Min 360 är i Frankfurt och blir reparerad så jag har abstinens T_T

Vanliga dagar folk kan vara på DL Onsdag och Fredag.
Måndag och Söndag brukar kunna trilla dit ibland också, bara kolla i matchmaking tråden samt hänga på irc-kanalen #bitterharmony på qnet för att se om folk skall in eller inte.
Jag var och handlade idag så jag hade inte möjlighet att ta mig in =(

Offline Profile  

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 1:20 am 
Medlem
Medlem

MainstreetNuki2nd wrote:
pixels wrote:

Vanliga dagar folk kan vara på DL Onsdag och Fredag.
Måndag och Söndag brukar kunna trilla dit ibland också, bara kolla i matchmaking tråden samt hänga på irc-kanalen #bitterharmony på qnet för att se om folk skall in eller inte.
Jag var och handlade idag så jag hade inte möjlighet att ta mig in =(

Bra att veta, tack. Ska börja idla där dåro :)

Offline Profile  

PostPosted: Tue Oct 06, 2009 1:36 pm 
Medlem
Medlem

Pixels: Är det du och skatan som tar med 360 imorrn eller hur gör vi?

Vilka mer kommer? Vi är 3st med 360-sticks hittills?

Offline Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 459 posts ]  Moderators: nocens, Yagami, Webmaster Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Next

All times are UTC + 2 hours